دلفانی!
1)سلام، لیله الرغائب امسال هم گذشت....تا سال بعد؟
2)گفتم تا سال بعد، راستی سال دیگر این موقع چه حکومتی در ایران سر کار است ؟ بهتان بر نخورد ولی اتفاقاتی که برای جمهوری اسلامی در این 30 سال افتاده هر حکومت دیگری بود حتما سقوط می کرد.در هیچ کجای علم سکولار تاریخ خداوند مطرح نمی شود ولی اینجا...همین حرفهاست که مسئولیت ما را سنگین تر و فریاد ما را بلند تر و غم ما را بیشتر می کند.یادم باشد یکبار با هم اتفاقاتی را که برای این حکومت افتاده لیست کنیم و دوباره یادم باشد یکبار متن گفتگوی خودم را با یکی از افسران گارد شاهنشاهی حاضر در کودتای 28 مرداد را رو وبلاگ بگذارم تا بفهمید مصدق چقدر فنزلتی!سقوط کرد (این فنزلتی یک اصطلاح قمی است)!!!
3)هسته مرکزی سازمانی که بعد ها به مجاهدین خلق معروف شد تازه داشتند کارهای لجستیک و تئوریک را سر وسامان می دادند که خبر قیام سیاهکل در ایران پیچید ؛هول سازمان را برداشت که زودتر عملیات کند.به قول برادران روشنفکر مان "عمل زده"شد.به ناچار برای آنکه سریعتر به اسلحه دسترسی پیدا کنند از سطح امنیتی شان کاستند و با احتیاط کمتری به دنبال سلاح گشتند.در میانه راه به مراد دلفانی برخوردند که یک کرد خیلی شاد بود.این برادر کردمان گفت اگر بخواهید من سلاح در اختیارتان می گذارم و از مرز عراق وارد می کنم و چه وچه!محض اطمینان تحویل سلاحها را شروع کرد و به حساب رفیق گرمابه و گلستان شد.
4)هنوز هیچ تحقیق واقعا جامعی در باره نقش کردها در تاریخ یکصد ساله اخیر ایران انجام نشضده .شاید چون صلاح نیست!
5)رفته بودیم فرودگاه که بپریم سمت مشهد پرواز 10 ساعت!تاخیر خورد و مسافر ها داد و هوارشان بالا رفت .دیدم مرعشی سخنگوی کارگزاران دارد زیر جلکی گیت را رد می کند تا به پرواز دیگری برسد من که دلم از مصاحبه اخیر اسلام شناس محترم پر بود وسوسه شدم تا داد بزنم خودشه و جماعت عاصی را روی سرش هوار کنم.چه کسی فرق معاون گردشگری قبلی و فعلی را می داند!تقوا پیشه کردم! و نگفتم.آیا حرفهای آقای مرعشی در مصاحبه های دو سال اخیرشان هم از سر تقوا بود؟
6)خواهم نوشت که دلفانی چه تاثیر بزرگی در تاریخ ایران گذاشته!اطلاع رسانی قطره ای!
7)دارم به روزی فکر می کنم که یک نامه را هیئت دولت امضا کرده باشد و تو ببینی که امضای الهام 22 بار پای نامه تکرار شده .بعید نیست؟!
8)من لیله ارغائب احمدی نژاد را دعا کردم تا اشتباهاتش را اصلاح کند؛تا دشمنانش سکوت مرگ پیشه کنند؛تا ایران دوباره کسی شود.خداحافظ...
ورداورد ناحیه ایست در حاشیه کرج و ایضا آوردگاه نیروهای روس و عثمانی در جنگ جهانی اول!چرا که دولت بی کفایت آن سالهای ایران توان دور داشتن دول متخاصم را از مرکز ایران نداشت.