فقط خواستم بگم امضام از مهندس بعد از این سابق شده دکتر بعد ازین سابق! جز اون هنوز هم همون آدم بورژوای خوش خنده سابقم!:) همونقدر غیر قابل تحمل!

پانویس: دوباره گردگیری می کنم این جا رو!:)