دکتر!!!
فقط خواستم بگم امضام از مهندس بعد از این سابق شده دکتر بعد ازین سابق! جز اون هنوز هم همون آدم بورژوای خوش خنده سابقم!:) همونقدر غیر قابل تحمل!
پانویس: دوباره گردگیری می کنم این جا رو!:)
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت 18:58 توسط دکتر بعد از این سابق
|
ورداورد ناحیه ایست در حاشیه کرج و ایضا آوردگاه نیروهای روس و عثمانی در جنگ جهانی اول!چرا که دولت بی کفایت آن سالهای ایران توان دور داشتن دول متخاصم را از مرکز ایران نداشت.